Geweldig Gewei. 
Sinds 2014.

"Ik hou van creëren zowel met de camera als ook met mijn handen.
Ruim 20 jaar geleden ben ik begonnen als portret- en reportage fotograaf.
Naast het werk dat ik in opdracht maak, ben ik altijd op zoek naar mooie onderwerpen om te fotograferen.
Zo heb ik o.a. twee boeken gemaakt. Famous koffie (portretten van bekende Nederlanders met hun favoriet "koffie") en Rockingnames (portretten van kinderen met een bijzondere naam).

Geweldig Gewei is een project waarbij ik de camera los laat en met mijn handen unieke objecten maak. Een gewei straalt natuur, kracht en leven uit. Bij een gewei hoort een verhaal, verzonnen of echt maakt niet uit, want je fantasie doet het werk bij het zien van een gewei. Met Geweldig Gewei is er geen zuchtje pijn voor de dieren en wel een machtig object aan je muur."

Timo Sorber, Amsterdam
www.sorber.nl
www.geweldiggewei.nl